Podaruj sobie chwilę dla siebie

 

Pilates dla kobiet po porodzie

Pilates jest jedną z najbardziej bezpiecznych metod pracy z ciałem. Dlatego ćwiczenia statyczne metodą Pilates i pracę z oddechem można wykonywać już kilka dni po porodzie.

Dość szybko wprowadzamy również delikatne ćwiczenia mięśni dna miednicy, by jak najszybciej doszły do swoich normalnych funkcjonalności po porodzie (w tym do funkcji seksualnych).

Do większości ćwiczeń metodą Pilates kobieta może być już w pełni gotowa po 6 tygodniach po porodzie. To z reguły wystarczający czas na zejście się kresy białej. Oczywiście przed przystąpieniem do serii zajęć metodą Pilates sprawdzamy, czy powłoki brzuszne zeszły się już w odpowiedni sposób.

Na czym skupiamy się w sesjach Pilatesu terapeutycznego po porodzie ?

  • wzmocnienie mięśni brzucha i powrót do pięknej sylwetki
  • wzmocnienie mięśni grzbietu
  • otwarcie klatki piersiowej
  • redukcja napięcia górnej części pleców i szyi
  • poprawa krążenia
  • lepsze dotlenienie
  • powrót żeber na swoje miejsce po ciąży
  • relaksacja i skupienie się przez chwilę na sobie
  • szybszy powrót do sprawności seksualnej po porodzie

 

Jak przygotować się do zajęć ?

Jeszcze przed pierwszym spotkaniem należy wypełnić formularz gotowości do aktywności fizycznej (do pobrania tutaj >>>).

Na zajęcia najlepiej wziąć wygodny strój do ćwiczeń oraz własną matę. Zajęcia odbywają się bez butów (w skarpetkach).

W okresie karmienia piersią ćwiczenia powinny być wykonywane po karmieniu.

Cennik :

Każda sesja terapeutyczna metodą Pilates kosztuje 120 zł. Sesja trwa ok 60 minut.
Pierwsze spotkanie to indywidualna konsultacja przygotowująca do cyklu sesji terapeutycznych metodą Pilates. Prowadzimy na niej wywiad medyczny oraz badamy stan fizyczny organizmu za pomocą testów fizjoterapeutycznych.

Jeśli chciałabyś pracować metodą Pilates na indywidualnych sesjach, zachęcam do wypełnienia formularza na temat gotowości do aktywności fizycznej oraz zapraszam do kontaktu >>>

Dla Ciebie